Sep 30

CAMBRIDGE DIPLOMA CEREMONY 2017

The Colegio Plurilingüe Barreiro was proud to hold the Cambridge Diploma Ceremony. Two representatives of Cambridge University presented with their certificates the almost 100 students who sat the different levels of exams provided by the institution which are internationally recognized.

It is very satisfying to see the number of pupils who took these exams in the school’s fith year in this new adventure, and especially with such successful results from Young Learners to PET. It is actually an honour to realize that most of the students passed the exams with “Merit” or “Distinction”. Well done!

As head of the English Department I would like to thank publicly all the teachers who made this possible and congratulations to all the students who took part.

Keep up the good work!

The English Department

ENTREGA DE DIPLOMAS DE CAMBRIDGE, COLEGIO BARREIRO

El colegio Barreiro celebró la Ceremonia de Entrega de Diplomas de los exámenes de Cambridge. Dos representantes de la Universidad de Cambridge hicieron entrega a los casi 100 alumnos que se presentaron a los distintos niveles de exámenes organizados por la Universidad de Cambridge que son reconocidos internacionalmente.
Es muy grato ver la cantidad alumnos que se presentaron a estos exámenes en nuestro quinto año participando en esta nueva aventura, y también ver que conseguimos tan buenos resultados en todos los niveles desde Young Learners a PET,. Quiero destacar que la mayoría de los estudiantes pasaron el examen con “Mérito” o “Distinción” ¡Enhorabuena!

Como Jefa de Departamento, quisiera agradecerles públicamente a los profesores que han hecho esto posible todo su esfuerzo y su dedicación, y a todos los alumnos que participaron darles mi más sincera enhorabuena.

¡Seguid trabajando así!

El departamento de inglés