Bailes e Festa!

O día 20 de xuño, no CPR Plurilingüe Barreiro celebramos a festa de fin de curso, á que asistiron as familias dos nosos alumnos. A mañá comezou co acto de graduación dos alumnos de 6º de primaria, parabéns a todos e desexámosvos moita sorte na vosa nova andaina na ESO. Posteriormente realizaron unha obra de teatro trilingüe, creada por eles; “Unha lúa de mel non moi doce”. Ao finalizar, deuse paso á obra de teatro protagonizada polos alumnos de 5 anos; “Vaiana”, quen ao concluir a festa celebraron o seu acto de graduación, xa que en setembro, verémolos a todos en primaria. A continuación, saímos ao exterior para dar comezo aos diferentes bailes que estiveron a practicar con moita ilusión, para este día. Desde o centro, esperamos que tanto as familias como os alumnos, gozásedes moito deste día, que con tanto entusiasmo preparamos.

Para despedir este magnífico curso, o 21 de xuño, celebramos unha festa ao grande. Toda a mañá estivo chea de diversión para grandes e pequenos, puidemos celebrar torneos de fútbol, subirnos aos inchables, cantar no karaoke, “fíxose o que se puido”, facer chapas personalizadas, xogar no futbolín humano, subir ou tentalo, no touro mecánico…

Como gran colofón chegou a esperada FESTA DA ESCUMA, a cal sempre nos deixa momentos moi divertidos e inesquecibles tanto para alumnos como para profesores. Esperamos que o pasarades moi ben, que gocedes das merecidas vacacións e vémosvos á volta! FELIZ VERÁN!