Dic 14

Halloween e Samaín

Un año más, nuestro Centro ha conmemorado una de las celebraciones más divertidas: Halloween. Además de trabajar durante toda la semana en clase mediante actividades lúdicas y cooperativas sobre la fiesta, el día 31 de octubre participamos en una yincana de juegos populares  y se hizo entrega de los premios a los ganadores de los concursos organizados. También realizamos manualidades en clase que nos pudimos llevar a nuestras casas al terminar la jornada.

Co motivo da celebración do Samaín, os alumnos de Primaria desenvolveron actividades dirixidas a coñecer as orixes e as características  desta festa celta; fixéronse   lecturas  de lendas e traballos de investigación sobre a festa.

Ilustraron estes textos con debuxos, decoraron cabazas fixeron murais, cantaron cancións e elaboraron morcegos, pantasmas  e arañas e incluso cociñaron uns pratos “terroríficos”.

Celebramos conxuntamente esta festa coa de Halloween polo que resultou un dia moi divertido para todo o alumnado do noso centro.